Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 23.04.2024 kello 09:01

Rescue.fi

Unelma peli...


Status: offline

idi

Forum User
Säädösvalmisteluavustaja
Registered: 03/21/04
Posts: 212
Idi ihastui ja lorotteli hunajaa kalsareihin, samalla kastellen itä-auton penkit ajaessaan päivänä muutamana ohi Vantaan as. 3 jonka pihalla seisoi Hyvinkään palokunnan vanha 15 kiitokorin valmistama nokka sisu! Uskoisin että kyseinen yksikkö on vielä varustettu vanhalla kunonnon wail sireenillä, joka viheltää korkealta ja kovaa.. aivan tässä herkistyy muistellessa vanhoja hyviä -80 luvun aikoja! Ah ne sisun maskuliiniset ulkomuodot ja sen fallos symboolimainen pitkä keula! idi tahtoo tuollasen pepa leirille... pakko saada!!!

T:idi

ps: Vittu mä oon oikeesti herkkä ja hieno jätkä ja mulle ei vittuilla!
"Idi Amin on loistotyyppi ja kova pelimies, mutta hänen päänsä on umpiluuta ja asiat tulee selittää hänelle lyhyin, yksinkertaisin lausein".
 Quote

Status: offline

Admin

Site Admin
Admin
Registered: 01/01/02
Posts: 1678
Tiedät itsekin keneltä kysyä, ota puhelin käteen...
FRN Networks - Global Solutions
 Quote

Status: offline

watti

Forum User
Dirika
Registered: 09/18/03
Posts: 791
Location:Keski-Uusimaa
naughty
Katsokaas mitä joku heitti fireimagesiin tosta nokka-SISUsta.
Että oikein huhu kertoi sen menevän seutulan VPK:lle ? HEH HEH vai mitä Clint ? Onkohan joku *censored*n jesus tai muu mäntti hyökännyt seutulaan ja vallannut VPK-talon ? Question Question Question
Mr. Green
 Quote

Status: offline

esanahka

Forum User
Amattilainen
Registered: 02/06/04
Posts: 406
Quote by watti: HEH vai mitä Clint ? Onkohan joku *censored*n jesus tai muu mäntti hyökännyt seutulaan ja vallannut VPK-talon ? Question Question Question
Mr. Green
Ei kai kukaan ole niin hullu/mäntti että hyökkäisi seutulaan???Edes *censored*laiset!!!!
Miksi kukaan tahtoisi pilata noinkin upeaa SISUA monen hehtaarin pelto hommissa kun vantaalta löytyy kyseiseen hommaan volvo merkkisiä traktoreita ripakopallinen Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Sääli on ilmaista. Halveksunta pitää ansaita!!
 Quote

All times are UTC. The time is now 09:01 AM.

  • Normal Topic
  • Sticky Topic
  • Locked Topic
  • New Post
  • Sticky Topic W/ New Post
  • Locked Topic W/ New Post
  •  View Anonymous Posts
  •  Anonymous users can post
  •  Full HTML Allowed
  •  Censored Content