Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 18.04.2024 kello 16:03

Rescue.fi

Takuuni on ummessa/terveydentilatiedote


Status: offline

Darth Vader

Forum User
Moderator
Registered: 01/28/04
Posts: 2789
Olen ihan paskana, ja totesin juuri että parasta ennen- päivä ja takuuaika ovat kropallani ummessa,samalla tavoin kuin suolenpätkäni joka juhannuksen liiallisen kolesteroliannoksen jäljiltä ei suostu kuin mököttämään. Tämä on presidentinkanslian vaatima vuosittainen terveydentilatiedotteeni. Odotettavissa on myös , että tilani ei ainakaan kohennu,kun katsoo kalenteria hiukan eteen päin.Ainoa joka juhlii,on espanjalaisen viinitila,jonka tuotannosta merkittävä osa siirtyy munuaisteni läpi posliinien kautta kunnallistekniikkaa kohti tasaisin väliajoin. Näin ollen olen tällä hetkellä myös ehdottomasti savusukellukseen,kelluntaan, korkean paikan työskentelyyn, ja eläinten pelastamiseen (erityisesti lampaat),päivystävän tölkin ja P3n kuljettamiseen kykenevä,lisäksi saan käyttää tarvittaessa hälytysvaloja matkalla vessaan. Toivotan kaikille pikku palokuntalaisille viihtyisiä hetkiä harrastuksien parissa pitkin kesää. Nyt täytyy lähteä keikalle, vessaan oveen tuli juuri mun vuoronumero. Holmenkollen vaikenee.
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
 Quote

All times are UTC. The time is now 04:03 PM.

  • Normal Topic
  • Sticky Topic
  • Locked Topic
  • New Post
  • Sticky Topic W/ New Post
  • Locked Topic W/ New Post
  •  View Anonymous Posts
  •  Anonymous users can post
  •  Full HTML Allowed
  •  Censored Content