Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 29.03.2024 kello 06:08

Rescue.fi

Isto esittelee vehkeitään


Status: offline

Whoot

Forum User
Hallitopäällikkö
Registered: 09/26/05
Posts: 37
http://www.esaimaa.fi/page.php?page_id=4&news_id=200713371543 Kaikki jotka kykenevät paikalle..itse en aio kyetä. Istolta voi varmaan myös kysellä mukavia.
 Quote

Status: offline

SilentSoul

Forum User
Säädösvalmisteluavustaja
Registered: 02/15/06
Posts: 238
Location:Valley of the damned..
Lappeenrannan VPK esittelee kalustoansa vappuna LAPPEENRANTA. Vapaaehtoinen palkokunta ry järjestää vappupäivänä avoimien ovien tapahtuman. Esillä ovat palokunnan kalusto ja varusteet sekä toimitilat. Yleisö pääsee tutustumaan myös Etelä-Karjalan pelastuslaitoksen uuteen nostolava-autoon. Päivän teemana on turvallisuuskoulutus. Palokuntaravintolan kabinetissa on puolen päivän aikaan turvallisuusluento. Sen jälkeen on palokunnan näytös ja käytännön koulutusta. Palokuntalaiset opettavat alkusammutusvälineiden käyttöä. Avoimet ovet ovat Lappeenrannan VPK:n talossa ja sen pihalla osoitteessa Kauppakatu 66 klo 11-14.
Hähä, palkokunta. On muuten hitusen harhaanjohtava otsikko, ainakin minulla tuli mieleen ihan jotakin muuta kuin kalustoesitely.. "Katos, kuinka iso letku palosedällä on kädessään". Joo, poooois. Edit: Eivät ne siellä toimituksessakaan näkäjään pahemmin mieti mitä otsikoita juttuihin laitetaan... Itse repesin ympyröidylle otsikolle vasemmalla:
~Regional democratic dictatorship since 1987~
 Quote

Status: offline

Korson Jeesus

Forum User
Moderator
Registered: 04/26/04
Posts: 1852
Saavatko osallistujat mitalin?
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
 Quote

All times are UTC. The time is now 06:08 AM.

  • Normal Topic
  • Sticky Topic
  • Locked Topic
  • New Post
  • Sticky Topic W/ New Post
  • Locked Topic W/ New Post
  •  View Anonymous Posts
  •  Anonymous users can post
  •  Full HTML Allowed
  •  Censored Content