Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 20.04.2024 kello 11:53

Rescue.fi

Pulska vpklainen sammuttaa pihalta käsin


Status: offline

Darth Vader

Forum User
Moderator
Registered: 01/28/04
Posts: 2789
Päivän uutinen sisäministeriön ja Pelastusopiston testauksesta eri sammutusmenetelmillä vaatii hiukan paneutumista. Valtakunnan uutisoija YLE toteaa,että varsinkin pienillä paikkakunnilla nuorison pulskistuessa sammuttajat vähenevät.Mistä on mahdettu tämä yhtälö kaivaa esille, samalla tavalla kai ihmiset saavat lisää painoa niin kaupungeissa kuin maaseudullakin, ja ylipainoisia sammuttajia löytyy jokaiselta asemalta,oli se suuri tai pieni,kaupungissa tai maalla. Muistakaa nyt kaikki tästä lähtien,palokuntaan hyväksytään jäseniksi vain ihannepainossa olevia henkilöitä, ja mikäli henkilön paino nousee, hänet erotetaan heti. Mitähän ministeriössä on mahdettu ajatella,kun lausunto pulskasta pikkukylän nuorisosta on annettu julki. Osoittaa kyllä kyseisessä toimialassa piirteitä,jotka ei välttämättä ole kovin positiivisia ja kertoo myös sen mikä on ministeriön asenne vapaaehtoistyötä ja maaseutujen sopimuspalokuntien osaamista kohtaan.
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
 Quote

Status: offline

Tiikeri Puinen

Forum User
Dirika
Registered: 05/14/05
Posts: 632
Location:Qsimaa
Tässä nyt on vaan kyse amerikkalaistamisesta. Palataan teknisesti ja toiminnallisesti 25 vuotta taakseppäin ja ihmisten osalta ruvetaan keräämään kunnon Mc Airbag:ia (lauenneet turvalaitteet on uusittava ja testauspöytäkirja esitettävä). Kasvattakaamme kaikki jenkkibrankkari-viikset . Hyppäänpä kuvitteellisen Pick Up:iini ja ajan Aholaitaan ostamaan flanellipaitoja ja Budweiseria. Kotona sitten istun plyyssisohvalla tank topissa lipittämässä budia ja kyttään cable TV:stä peispoolia
"Mutta mitä tekee Volvo-hanskat kirjahyllyssä...?"
 Quote

Status: offline

209

Forum User
Ministeri
Registered: 02/20/04
Posts: 1287
Tätä asiaa oli eilen jossain lehdessäkin ammattilaisten taholta sivuttu - olisikohan ollut pääkaupungin Pravdan nettiversiossa. Kemissä oli joku katolla puuhailemassa ollut YLIPAINOINEN siviili, joka oli sitten päättänyt tulla kolmannesta kerroksesta talotikkaita alas tikkaiden ja rakennuksen välissä. Tällöin hän oli jäänyt seinän ja tikkaiden väliin jumiin. Ammattilaiset kävi puomitikkaalla pelastamassa tämän YLIPAINOISEKSI mainitun henkilön... Vaikken missään atleetin mitoissa itse olekaan, kyllä minua ainakin vähän sapettaisi jos saisin valtakunnan päälehdestä lukea palokunnan haukkuneen minut ylipainoiseksi.
Toimii kaljana, autona ja linnana - WARTBURG. Ajat mukavammin - elät leveämmin!
 Quote

Status: offline

Ron

Forum User
Hallitopäällikkö
Registered: 09/07/05
Posts: 50
Location:Pirkanmaa..
Ja isommissa kaupungeissa ei ole pulskia ihmisiä? Vain ihannepainoisia, terveitä ja hyväkuntoisia? Oon isossa kaupungissa liikkuneena huomannut että 5min. kävelymatka taittuu kaupunkilaisilta siten että lähimmällä bussipysäkillä istutaan 10min. kunnes saapuu bussi, 3min. bussissa ja ollaan perillä. Täällä kun bussipysäkille on parhaimmilaan yhden bussimatkan verran matkaa. Oma mielipiteeni on että kaupungin keskustan nuorison liikunta rajottuu kasvon seudun lihaksiin joiden liikkeellä saadaan räkäistyä omiin kenkiin sekä oikean käden koukistamiseen jotta tupakointikin sujuisi. Itse olen kyllä nähnyt isoja ja pieniä ihmisiä maaseudulla kuin kaupungissakin. Pitäisi vissiin tehdä itse tutkimus onko ministeriö oikeassa. 1000 ihmistä helsingistä, hämeenlinnasta ja tampereelta. Cooperin testi ja vaa-alla käynti jokaiselta, sama homma Padasjoen, Kangasniemen ja Karvian asukkaisiin. Ja ei muuta kuin vertailemaan. Vapaaehtoiset 6000 henkeä /msg.. Seuraavan kerran kun intermin.fi -suunnasta tulee käyntiä tänne niin voisivat alkaa miettiä että olisiko fiksumpaa kehitellä keinoja millä palokuntalaisia voisi rekrytoida enemmän tai ehkä pitämään kuntoaan yllä. Olisiko esim. korvaukset suhteessa savukelpoisten määriin. Tai paikoissa joissa maksetaan henkilökohtaista palkkaa niin hyväksytyillä ja testatuilla savumiehillä korvaus sen verran suurempi että se motivoisi pitämään kuntoa yllä? Vaikuttaahan tähän tietty se että pikkukylien palokuntien keski-ikä nousee nousemistaan. Vanhuus ei tule yksin vaan tuo tullessaan mm. epäkelpoisuutta savusukellushommiin. Eikä savusukellus ole ainoita kuntoa vaativiä hommia. Letkun veto kuumalla kesähelteellä kiireessä? Vesipelastuskeikat? Ensivastevehkeitten roudaaminen keskelle metsää ja pokan sieltä pois tuonti? Ainiin, liittyen hieman aiheeseen: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708176474362_uu.shtml
Sotiminen rauhan puolesta on kuin naiminen siveyden puolesta.. siis t
 Quote

Status: offline

Ron

Forum User
Hallitopäällikkö
Registered: 09/07/05
Posts: 50
Location:Pirkanmaa..
Quote by: 209

Tätä asiaa oli eilen jossain lehdessäkin ammattilaisten taholta sivuttu - olisikohan ollut pääkaupungin Pravdan nettiversiossa. Kemissä oli joku katolla puuhailemassa ollut YLIPAINOINEN siviili, joka oli sitten päättänyt tulla kolmannesta kerroksesta talotikkaita alas tikkaiden ja rakennuksen välissä. Tällöin hän oli jäänyt seinän ja tikkaiden väliin jumiin. Ammattilaiset kävi puomitikkaalla pelastamassa tämän YLIPAINOISEKSI mainitun henkilön... Vaikken missään atleetin mitoissa itse olekaan, kyllä minua ainakin vähän sapettaisi jos saisin valtakunnan päälehdestä lukea palokunnan haukkuneen minut ylipainoiseksi.

Kiinnostaisi tietää että millä perusteella on ylipainoinen? Kun menen leikkikentän keinuun jossa lukee "MAX 40kg" olen ylipainoinen ko. laitteeseen, mutta kun hyppään autovaa-alle ei viisari kummosesti heilahda, siihen en ole ylipainoinen. Vai oliko tikkaiden ja seinän välissä painorajoitus?
Sotiminen rauhan puolesta on kuin naiminen siveyden puolesta.. siis t
 Quote

Who?

Anonymous:
Vai oliko nostolavan nostokapasiteetti täynnä tuon pelastettavan tullessa kyytiin. Oliko siellä pulska palomies ohjastamassa lavaa?
 Quote

Status: offline

leinoti

Forum User
Ministeri
Registered: 03/05/04
Posts: 1142
Amattilaisten imago on vielä kohdillaan, ainakin tietyllä tavalla: Iltalehti: Palomies on hot!
 Quote

Status: offline

kippari

Forum User
Säädösvalmisteluavustaja
Registered: 09/26/05
Posts: 172
http://www.abcunderwear.com/sexy-fireman.html tuotako päällystö vaatii miehistöltä?
Rapulan parantaminen ryypyllä on lähes yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantamien pieremällä!
 Quote

Status: offline

efuman

Forum User
Hallitopäällikkö
Registered: 08/16/06
Posts: 28
Voihan lievästi ylipainoinen vepari olla fyysisesti paremmassa kunnossa kuin puoli ammatikseen kaljaa kittaava tuulen nussima vinkuheinä. Noh,ajattelu tapansa kullakin
 Quote

Status: offline

Vantaan YKKÖNEN

Forum User
Säädösvalmisteluavustaja
Registered: 12/23/05
Posts: 110
Milloin tulee myyntiin "OLEN PULSKA VEPARI" T-paitoja , olisi saanti varmaa ravinteli-illan jälkeen! Varsinkin kun yksin kyseisten iltojen jälkeen sohvalla istuen ei voi enää huomisen jälkeen maksutta katsella "aikuisviihdettä" , kun ne menivät maksullisiksi kanavapaketteihin! Rehellisyys maan perii ja lihavat on leppoisia (kai).
 Quote

Status: offline

Tiikeri Puinen

Forum User
Dirika
Registered: 05/14/05
Posts: 632
Location:Qsimaa
Quote by: Vantaan+YKK%C3%96NEN

ei voi enää huomisen jälkeen maksutta katsella "aikuisviihdettä" ,kun ne menivät maksullisiksi kanavapaketteihin!

Itsekin miettinyt että mitäs nyt, kun Marc Dorcelin tuotantoa ei enää voi seurata...pojat jutteli jostain internetistä...pitäiskin selvittää saisko sellasen tähän kotikoneelle...
"Mutta mitä tekee Volvo-hanskat kirjahyllyssä...?"
 Quote

All times are UTC. The time is now 11:53 AM.

  • Normal Topic
  • Sticky Topic
  • Locked Topic
  • New Post
  • Sticky Topic W/ New Post
  • Locked Topic W/ New Post
  •  View Anonymous Posts
  •  Anonymous users can post
  •  Full HTML Allowed
  •  Censored Content